Koszyk
0 produktów / 0,00 zł

Zwroty

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i może zwrócić nabyty produkt, jednak tylko wtedy, gdy w świetle ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) nie podlega on wyłączeniu spod tego prawa oraz nie był on używany ani nie został w żaden sposób zmieniony, chyba że zmiana była konieczna w celu prawidłowego zapoznania się z produktem.

Zwroty można dostarczyć osobiście do każdego Sklepu Podróżnika (nasze sklepy) lub wysłać przesyłką na adres Punktu Odbioru Reklamacji i Zwrotów (ul. Kaliska 8/10, 02-316 Warszawa). Zwracamy koszty dostawy towaru do wysokości najtańszego sposobu dostawy dostępnego w naszym sklepie. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Uwaga: w przypadku towarów o większych gabarytach lub wadze (rowery, narty, mapy ścienne, duze namioty), odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą.

Z prawa zwrotu wyłączone są towary sprowadzane lub przygotowane specjalnie na życzenie klienta, np. liny/sznury sprzedawane na metry, wiązania narciarskie wraz z montażem.

Oświadczenie odstąpienia od umowy

Zwroty w regulaminie

Reklamacje

Aby dokonać reklamacji prosimy o dostarczenie towaru wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji do sklepu, w którym zakupiony był towar lub do Punktu Odbioru Reklamacji i Zwrotów (ul. Kaliska 8/10, 02-316 Warszawa). Wysyłka powinna zostać dokonana zwykłą przesyłką pocztową.

Reklamacje w regulaminie

Punkt Odbioru Reklamacji i Zwrotów

ul. Kaliska 8/10
02-316 Warszawa